Jak si poradit s likvidací s.r.o.
Rozhodnutí o vstupu společnosti do likvidace musí přijmout valná hromada (pokud to stanovuje společenská smlouva), anebo společníci firmy.
Je nutné, aby usnesení bylo přijato alespoň dvěma třetinami hlasů a pamatujte na to, že je vždy potřeba pořídit notářský zápis. Součástí rozhodnutí musí být datum, k jakému dni se společnost ruší a kdo bude jejím likvidátorem (např. některý z jednatelů nebo společníků).
Společnost s ručením omezeným se ruší likvidací v následujících případech:
uplynutím doby, na kterou byla založena (v případě, že byla společnost založena na dobu určitou),
dosažením účelu, pro který byla založena (pokud byl takový účel stanoven),
dnem určeným zákonem nebo právním jednáním o zrušení společnosti (v případě rozhodnutí valné hromady),
dnem právní moci rozhodnutí orgánu veřejné moci (pokud o likvidaci společnosti rozhodne soud – viz § 172 NOZ).
Uvažujete o likvidaci firmy? Ve Virtuanum pro vás máme jednoduché řešení v několika krocích! Důležité dokumenty nechte na nás, notářský zápis, oznámení i podání na soud zajistíme.
8 důvodů, proč se vaše zboží neprodává
„Někdy máte pocit, že je vaše zboží příliš drahé. Nebo že na svůj obchod nemáte dost času. Nebo že nejste ještě dost vidět. A proto u vás lidé neutrácí peníze. Všechno z toho může být pravda, ale: Když máte dobrý produkt a umíte komunikovat jeho výhody, cena není problém. Když budete mít víc času, jste si jistí, že ho budete dobře využívat? A co když jste viděni dost, ale špatnými lidmi?“ — přesně tak uvádí marketingová stratéžka Barbora Perglová článek, kde popisuje 8 možných důvodů, proč se váš produkt či služba neprodává.
Tady jsou:
Oslovujete špatné zákazníky
Cena výrobku není uvěřitelná a nekoresponduje s jeho prezentací
Zákazníci mají z nákupu strach
Vaše nabídka je nekonzistentní a zákazník se cítí zmatený
Komunikujete parametry místo benefitů
Nerespektujete nákupní cyklus zákazníka
Nikdo o vás neví
Vaše produkty prostě nejsou dobré
Bára se v článku věnuje nacenění produktů i jejich správné prezentaci, tedy že zákazník vnímá nejen cenu výrobku, ale také ji vztahuje k prostředí, kde se prodává. Zboží, které je sice kvalitní a třeba až luxusní, ale bude špatně nafocené nebo neesteticky vystavené, bude v očích zákazníků působit na první pohled méně věrohodně.
Článek si můžete poslechnout i v audio verzi (12 minut).
Víte o zajímavém a hodnotném obsahu, který bychom mohli sdílet? Neváhejte nám dát vědět na office@virtuanum.cz. Další newsletter pošleme opět za měsíc.
Ať se vám daří!
Roman Sokola